//www.hscripts.com --> ad>
2012-01-07 ? 23:51:05

Little wishlist and new design?

Den största spänningen för dagen var nyss, då jag i pyjamas popade popcorn och hejade på mamma i en iphone-auktion... Nu ligger jag i sängen med ett vänneravsnitt som spelas i bakgrunden (varför musik liksom?) samtidigt som jag kastar i mig popcorn! Lördag it is!

Önskningar just nu- a la Hanna!
♥ Att någon liiiten liiten snökatastrof ska inträffa imorgon kväll, som gör att skolorna stängs en vecka till!
♥ Att mamma ska ha världens största garderob med massa saker från när hon var yngre, så att jag slipper betala massa pengar för kläder och sånt! Snacka om ekonimiskt tänkande!
♥ Att det magiskt nog skulle komma en flygande godisskål och landa här bredvid mig!
♥ Att jag skulle få träffa alla skådespelarna i Vänner! Ååååååååååh♥
Skulle en av dessa saker bli verklighet är det en glad Hanna som lovar att blogga som in i bängen!
Föresten, nytt år, ny termin, nya tag och nya löften! Nu känns det som att det är dags för lite renovering här inne!
Jag får ta och fixa fram lite bilder och klura lite på det! Vill någon hjälpa mig får denne gärna göra det! Pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna