//www.hscripts.com --> ad>
2012-01-04 ? 13:50:10

LYX!

Jag åkte och köpte doftljus för 200 kronor igår!
Herre min get vad det ska kosta att våga tända ljus!
Fast egentligen kunde jag ju köpt ett liknande på coop för 25 kronor... Men Vanilla satin, soft blanket och fluffy towels luktade så himla gott!
Ska man leva gott ska man äta gott, som Johanna säger! Fast i mitt fall ska man unna sig att sitt rum ska lukta gott... "Ska man leva gott ska man unna sitt rum att bli mysigt och lukta gott!" Ha, där fick jag till det!
Annars har det inte hänt så mycket för mig... Jag har åkt och slängt sopor med mamma igår. Va? Nähe, var inte det intressant? Nähe...
Okej, men jag har egentligen bara varit hemma och sovit... Hatar att vara sjuk! Fast nu känner jag mig lite bättre tror jag!
Om några ska hitta på någonting är jag gärna med, jag vill inte slösa bort lovet med att ha tråkigt! :)
Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna