//www.hscripts.com --> ad>
2012-01-29 ? 22:25:58

MAGIC is something you make ♥

Hejsan!
Sitter och mumsar på choklad och surar över att någon har varit och tjuvätit av den!
Helgen är återigen snart slut, men jag är ändå glad över min fina helg♥
Först stan, shopping och fika med vänner i fredags, besökte farfar både idag och igår på sjukhuset, lagade middag och hade en mysig lördagskväll med vänner och hade en latig och fri söndag!
Men är det bara jag som tycker att det borde bildas ännu en ledig dag i veckan? Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag, mysdag? lovdag? fridag? chilldag?
Bara jag som tycker att det skulle passa finfint?
Nä, söndagsbestyren (slöande i sängen framför datorn) kallar, vi hörs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna