//www.hscripts.com --> ad>
2012-01-06 ? 21:41:14

Min dagelidag!

Jag tänkte vara duktig och berätta lite om min dag!
Jag vaknade, insåg att min hår var ungefär som ja... gud vet vad! Sen bestämdes det att jag skulle följa med och städa på Johannas jobb (dvs. hårsalong) och aldrig att jag skämmer mig ut mig mera där alltså!
Det kan vi ta mera om sen, men iallafall så jag panikduschade håret och fick bort ruffset! Pjuuh, kan man verkligen säga!
Åkte till stan, städade på mitt sega sätt, hehe, åt sallad och trevlade oss tills det var dags för på bio! New years eve var det, kulkul!
Skrattade och grinade en skvätt när ingen såg ;)
Nu är det familjemys och underhållningen är Theos dans på tv-bordet!
Puss o kram o nyp i stjärten som mormor min säger♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna