//www.hscripts.com --> ad>
2012-01-01 ? 15:14:00

Nyår 2011♥

Välkommen 2012!
Igårkväll firades ju som jag skrev tillsammans med vännerna- Johanna, Emmie, Malin och jag!
Åt god tacos, jag bjöd på glassbomb och firade in det nya året! Fester är jag inte så mycket för, så mysig middag var det bästa! Sen åkte vi in till stan, precis som många andra östersundsbor, och kollade på raketer!
Kallt som tusan var det också, så min dåvarande början till förkylning är idag en riktig förkylning!
Men att ha sovmorgon till två idag hjälpte!

Snart kommer farmor & farfar hit på middag! Vi ska ju fira världens bästa farfar som fyller år♥ och försöka vänja sig att skriva 2012! Varje år är det samma sak! Själv är jag väl och virrar omkring runt 2002-2003!
Tänkte att jag skulle göra en sammanfattnig av året, samt skriva lite inför det nya! Men nu är det så att jag har minne som en senil, hundraårig guldfisk, ungefär! Så jag får helt enkelt kolla här i bloggen ;) Bra att ha den som minne!
Gott nytt 2012 alla♥
Läskig bild på mig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna