//www.hscripts.com --> ad>
2012-01-11 ? 16:16:00

Pinsamt, pinsamt och kul!

Konstigt vad mycket man hinner med utan att lyckas göra det man hade planerat...
Planerna var att kolla på Våra bästa år och somna till det, göra lite matte och sen kanske åka till GB, men nu blev det lite annorlunda. Jag har torkat upp över hela golvet efter han som var här, skämt ut mig rejält, ska beställa lite finigheter från Creativelounge och sen ikväll ska jag, Emmie och troligtvis Klara iväg på zumba!
Troligtvis kommer jag att dö och göra bort mig ännu mer idag, men kul ska det bli att testa!
Nä nu ska jag passa på att vila en stund, puss!
Teeee från chillnorway!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna