//www.hscripts.com --> ad>
2012-01-29 ? 11:12:37

Silly sunday!

Gomorgon söndag!
Äntligen en söndag som inte består av massa plugg, och som istället består av en helt ledig dag!
Lyckas man riktigt bra kan man nästan lura hjärnan att vi har gått och fått en till lördag, yes!
Jag ligger som vanligt i sängen, googlar fina kläder och lite sånt! Är trött på min garderob och planerar både rensning av mitt rum samt garderob! Vill ha inspiration till flera fina bohemiska plagg, så fint!
På önskelistan i vår (den som min ekonimi inte klarar av) finns
kläder från freepeople♥ och Inlovewithfashion♥
Diamond Crochet TunicBella Donna DressFP ONE Diani Dress

Sen på den lite mera realistiska sidan önskar jag mig liknande plagg, virkat, hårsmycke, fina skärp och massa annat härligt!
Nu ska jag fortsätta kolla runt, hämta lite hallon och vaniljkesella och ha en riktigt mysig söndag♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna