//www.hscripts.com --> ad>
2012-01-05 ? 12:23:02

Smart!

Jag har läst om kakorna "blondie" och fattade inte alls varför den hette så, tills jag kom på att det är den ljusa motsvarigheten till "brownie"! Ha! Snacka om smart!
Snart kan jag väl lista ut da vinci koden också ;)

Inatt kunde jag absolut inte somna! Jag tog till alla mina supertrick, men inget funkade!
Jag testade att starta ett vänner-avsnitt och somna till det- funkade ej
Jag testade att stänga av datorn och bara blunda- funkade ej
Jag testade att räkna får- helt meningslöst!
Jag testade att lägga mig uppochner i sängen- gjorde då ingen skillnad! Jag var fortfarande superpigg!
Jag testade att dra med mig kudden ner i soffan och somna där- nä, det funkade inte heller
Jag testade att läsa ett kapitel, det somnar jag ju alltid av- men nepp!
Sen testade jag att kolla på vänner igen- och det funkade inte då heller!

Nu har jag ingen aning hur jag somnade, så jag kan ju ha tagit till något annat knep... Funkade gjorde det iallafall!
Men eftersom att jag sov flera timmar under dagen var det kanske inte så konstig att jag var pigg...
Men att jag somnade halv fem i morse gjorde ju att jag sov länge idag... Men men, det kan inte hjälpas!
Idag tror jag att jag vill baka sånna dära blondies! Så det är väl bara till att hoppa ut pyjamasen och fixa mig lite, för att sedan dra mig till ica! Hejhej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna