//www.hscripts.com --> ad>
2012-01-02 ? 19:06:34

Tänt var det här!

... Vill jag skrika nu!
Jag har nämligen tagit mig i kragen och tänt massa ljus i mitt rum! Herregud! OH-MY-GOOOOD! (med riktig Janice-uttalning) H.E.R.R.E.G.U.D! Ojojoj! ... Antar jag att ni skriker nu!



Ingen kan klaga på kvaliten på bilden, jag kan bara göra ETT framsteg i taget!

Jag tror att mitt rum fick en sån stor chock att syret just nu är nästintill helt slut! Men vad gör väl det när jag har fixat mysstämning?! Andas kan jag väl när jag dör...
Dock funderar jag på om jag borde hämta tio liter vatten, bara för att vara säker... Och kanske ha mobilen i närheten "bara för att" (om jag måste ringa brandstationen)... Fast, då måste jag ju släcka alla ljus först, och sedan tända dom igen, för aaaldrig att jag lämnar ljus tända!
Fast då har jag ett problem... Jag hörde ordet "Chips" ifrån nedervåningen! Gaaaah, måste alla dessa problem komma precis när jag har tänt ljus?!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna