//www.hscripts.com --> ad>
2012-01-17 ? 20:40:29

Tisdag- jäklar vad jag kan var kreativ med rubrikerna!


Åh jag är chokladsugen!
Gissa om jag kände mig rik när jag hade en himlans massa chokladkakor att baka med?! Och det där var bara hälften ska ni veta!
Detta är bildbevis från en av mina rocky road-bakningar, ungefär en månad senare än det var tänkt att de skulle visas! Bättre sent än aldrig dock! Oh så inspirationig och kunnig jag känner mig med ordspråk och sånt idag!

En helt vanlig tisdag var det ja! Inte så mycket att skriva om det- en trött Hanna masar sig upp och kämpar sig mot skolan, är på skolan och gör skoliga saker, går hem och spenderar några timmar till att vila!
Imorgon ska jag med flera testa på Naturprogrammet på wargen och förhoppningsvis kommer jag hem med ett beslut om vilken skola jag ska gå på när jag kommer hem! Även om jag i princip har bestämt mig...
Nähej, adios alla lillafrookenjag-läsare! Åter igen, vilket flyt jag har på skrivningen idag! ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna