//www.hscripts.com --> ad>
2012-01-24 ? 19:27:54

Tjorv inne hos lillafrookenjag!

Hej finisar!
Jag har varit hemma från skolan idag, med en jobbig huvudvärk som började redan igår... Jag brukar ju ha ont i huvudet titt som tätt men nu var det värre så det fick bli en hemmadag helt enkelt!
Har för det mesta bara sovit, så nu mår jag lite bättre!
Jag har även nu på eftermiddagen försökt blogga men det har inte funkat! Startade om datorn och så var problemet löst!
Jag har också försökt göra en egen header (och ni kan ju gissa hur det blev) men nu har jag en som jag tänkte testa ett tag. Problemet är bara att jag inte får in den så att den syns, och jag har inte orken att sitta och försöka så länge, så om någon vill hjälpa mig får denne gärna säga till! Tänkte att det skulle vara kul att testa en egen...
Som sagt någon får gärna höra av sig, puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna