//www.hscripts.com --> ad>
2012-01-12 ? 20:53:01

Torsdagsfun!

Hej i torsdagskvällen!
Sitter just nu under flera filtar och kollar på Sveriges mästerkock, finns det något jobbigare att se än när någon blir besviken när de ska åka hem? Nä fy tjyvingen!
Skönt iallafall att äntligen få en paus efter allt skoljobb, jag har minsann kämpat med att i blåsten vandrat och köpt äckliga peckeldaddlar, skrivit en text om islams levnadsregler och jobbat i ett mattehäfte.
Låter det kul? Nää, men nu är jag klar för ikväll! Och skönt med freeeeeeedag imorgon!
Startar dagen med ett boxingpass mot Klara, följt av förhoppningsvis lugna och lite roliga lektioner!
Nä, bloggningen idag och ikväll blir inte på topp, usch så trött jag blir utan att sova middag, hehe!
Får se om jag orkar mig upp och göra te och riskakor till! Det är sjukligt gott med naturella riskakor, smör och paprikakrydda på! Åh hoppas att mitt chillnorway-te smakar lika gott som chai!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna