//www.hscripts.com --> ad>
2012-01-01 ? 12:45:00

Under julgranen

Jag tror inte att jag orkar tjonga upp en massa bilder på julklappar, mest för att det känns onödigt-
Titta häär vad jag fick av tomten, ja titta så fina saker jag fick, nu blev ni avundsjuka va, eller bryr ni er inte alls? Nähe okej då :P
Haha, nä men sen är jag ju rätt lat på fotosidan, men jag kan ändå berätta ett par roliga julklappar! :)

Duschkrämer i massor- okej, jag hade kunnat ta det som världens hint att jag stinker, med dessa kommer jag ju garanterat inte göra det! Ser ni mitt positiva tänkande?
En exakt sådan här! Vissa luktar mindre gott, och andra luktar super!

En turkietresa- Två veckor i ett litet paradis, njaaaaaa... Nä skojar jag?! Huuuur skönt som helst ska deg bli! Wehooo!
Här skulle ju en perfekt bild av området på förra hotellet passa bra! Eller hur? Men allt jag hittade i fotoarkivet var en halv bild på mitt tomatröda ansikte, två bilder på hotellrummet och en miljard bilder på min lillebror... Bättre fotolycka på nästa resa då! Får man ju hoppas.
Här är iallafall Emmie och Hanna i turkiet, ja.. vad ska man säga? Som ni ser så är fotokunskaperna i la familia Lindström minimala! Här kunde man tro att det är ettårige lillebrodern som leker fotograf. Fast det är det inte.

En trisslott- japp, vad ska man säga... En trisslott är som att ge någon en bunt känslor! Först är det bara himla tråkigt... en dum lapp, som dessutom bara påminner mig om deras läskiga reklam!
Men sen, några dagar efter jul- "äh man kanske ska ta och skrapa lotten ändå (som ett sätt att försöka förlänga julkulet), jag kan ju bli miljonääär!" Här målas bilder upp, vad skulle jag göra för pengarna? Resa? Köpa mig en stad? Skänka? Bygga hus i Thailand? Åh så kul!
Sen skrapar man... Lite smått nervöst och pirrigt, åh jag har två på tio tusen- "plötligt händer det" ju! Eller hur? Mumlar man för sig själv... Åh vad spännande! Åh den sista... "vågar jag?" Ja, näääheeeeee! Suuuuuck! tusan, vad hände med mina resor och mina lyxigheter nu då??
Nu känns det som att allt tas ifrån en, åh! Jäkla lottjäkel, och dumma dig som gav mig lotten! Nu försvann ju alla mina drömmar!
På ett ungefär så det känns med trisslotter!
Ja, om man förlorar ja, jag kan ju återkomma när jag har vunnit och berätta hur det känns då!
Boven i mitt drama! Oh yes!
Chips och godis- här har vi någon som verkligen känner mig! Bra julklapp där :)
Tofflor x2- visserligen hade jag köpt ett par åt mig själv, men tofflor till en frusen person som nästan alltid är förkyld är som att ge vatten åt en torr växt- viktigt, välbehövligt och superbra!
En mysig, härlig, glad, varm och kärleksfull jul- det är faktiskt den bästa julklappen! Och det lever man länge på! Längre än en flaska duschkräm eller en trisslott utan vinst!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna