//www.hscripts.com --> ad>
2012-01-11 ? 14:05:29

Vart ska jag ta vägen?

Tjohopp!
Gårdagen blev en repris av dagen innan, dvs somnade och segade runt!
Känns som allt jag tänker på det senaste halvåret är att sova, sova soooovaaaa! Aldrig har jag kunnat somna i soffan på en eftermiddag när jag var yngre, nu sover jag varje dag och räknar timmarna tills jag får sova, hehe!
Nu är jag iallafall hemma själv... Eller själv och själv, det är någon byggarbetare eller nåt som är här också, i ALLA rum ska han tydligen vara, så nu vet jag liksom inte vart jag ska ta vägen, haha!
Ikväll får vi se om det blir lite kvällsåkning i GB? Annars stannar jag nog bara hemma, myser och gör lite matte...
Jaja, hejsvejs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna