//www.hscripts.com --> ad>
2012-01-29 ? 21:51:26

Vattenflaska

Och så var jag där igen. På ett av jordens säkert tråkigaste ställen. Ett ställe som man bara somnar när man hör namnet på. En sportaffär.
Det var igår som jag fann mig själv omringad av tajta träningskläder i både svartvita och neonfärger, bollar i alla färger och storlekar man kan tänka sig, skor till alla olika sporter, allt ifrån fotboll till yoga och säkert för bergsklättring och fallskärmshoppning också.
Alltså det är inte många affärer jag ratar, men fy vad tråkigt det är att kolla på sportprylar.
Jag tror knappast jag hade överlevt om jag inte hade fått med mig någonting roligt därifrån, men tro inte att jag kommer tillbaka på ett bra tag, det finns inte nog med mutor i världen!
Den rosa fick jag med mig! Fast i större format. Priset är jag kanske mest nöjd över, 60 kronor!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna