//www.hscripts.com --> ad>
2012-01-06 ? 13:53:03

What to do?

Kaos är vad mitt hår är!
Och det blir inte bättre när jag tänker på att det är mitt egna fel att jag ser ut som ett livs levande fågelbo! Jag tänkte att det var lite skojj att göra massa flätor i hela håret igår när jag kollade på tv!

Idag är det inte så skojj!
Jag har testat att sätta upp det i alla möjliga olika frisyrer, men det ser bara konstigt ut, eller så går hårsnoddarna av... Nu har jag lixsom några alternativ...
1) Låta det vara- dock måste jag ha en ronja rövardotter-film så att jag inte känner mig utanför... Och en sån har jag inte!
2) Gå ut och tjäna lite extra pengar som fågelskrämma, alternativt fågelbo! Fast vart kommer pengarna ifrån?
3) Hänga uppochner och hoppas att håret hänger ner sig lite
4) Köpa mig en superstor, nästan heltäckande hatt!
5) Den absolut sista utvägen- duscha håret!
6) Nej vänta- den absolut sista utvägen är att raka av håret!
Herre min get säger jag bara! Här pratar vi om stoooora problem!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna