//www.hscripts.com --> ad>
2012-01-05 ? 20:09:32

Zojners och dynamit-Harry!

Well hello!
Min dag har varit precis lika händelselös som alla dagar denna vecka, och härligt är väl det när det är lov och allt? Men nu börjar jag bli lite uttråkad! Dock uttråkad och otroligt trött så nu ska jag kolla på Jönssonligan och dricka upp familjens sista zojners (okej så heter det inte, men hur ska jag veta hur det stavas??) :P Men jag har fortfarande inte bestämt mig om jag gillar den eller inte ;) Jag tycker bara att det är kul att dricka ur flaskan!
Nä nu börjar Jönssonligan så nu ska mina timmar spenderas tillsammans med Sickan, Vanheden och bästa dynamit-Harry! Hoppas att jag inte somnar bara! Hejsvejs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna