//www.hscripts.com --> ad>
2012-01-11 ? 21:22:14

Zumba och shopping!

Hej o hå!
Hemma från ett roligt, förvirrande och skojsigt zumba-pass! Jag såg såklart helt galen och virrig ut, men kul var det!
Får se om vi fortsätter, och det känns som att det kommer att bli roligare och jobbigare när man väl förstår lite mer.
En dusch efter det, och nu har jag och mamma beställt lite fint från creativelounge som började sin fina rea idag!
Det fanns bland annat kläder från chillnorway (loooove!), ester eleonora (fiiint!) och andra märken!
Jag köpte te från chillnorway♥ Verkar supergott, lite frukrigt men ändå kaneligt och mysigt, haha!
Fin virkad väst från love forever- den ska jag ha på mig jämt i sommar! Och i turkiet! Och nu!
Och så beställde mamma en supersöt spetstunika från ester elenora, men eftersom att de har onesize kommer den vara alldeles för stor för mig...
Jaja, känner att det har varit många som bloggat om te denna vinterdag♥
Hehe, nu ska jag kolla på tv en stund! Gonatt♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna