//www.hscripts.com --> ad>
2012-07-31 ? 01:43:35

Ajajajaj!

Såhär får jag inte göra, Hanna. Jag får inte gå från att vara glad till att bli ledsen, orolig och yr igen. Det har gått alldeles för lång tid då jag har mått bra för att jag ska falla tillbaka nu. Jag får inte tänka för mycket på hur det blir till hösten, jag måste sluta oroa mig. Jag måste sluta tänka tillbaka på klassen för det gör mig för ledsen just nu, att vi inte längre är tillsammans. För det är faktiskt tack vare mina vänner som jag mår bättre, bara tack vare dem! Jag behöver ingen läkare, inga fler sjukhusbesök med onödiga tester. Jag behöver mina vänner ♥ Och att jag i höst ska behöva lämna alla känns som det sista jag vill göra, efter allt dom har gjort för mig...
Jag får absolut inte googla mer om yrsel heller. Det är det sämsta man kan göra när man är orolig. Och jag kan säga så att jag inte är lugnare efter vad jag nyss läste... 
 
Nej. Nu fick det bli en kväll med tårar, tankar och massor av känslor. Sen imorgon ska jag lova mig själv att göra det absolut bästa av detta sommarlov! Jag ska inte ångra en sekund, och jag ska se till att det blir en jävligt rolig sommar ändå. Så det så. Gonatt finisar!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna