//www.hscripts.com --> ad>
2012-07-31 ? 23:12:00

Den jag är...

Jag är den där tjejen, vars självförtroende kan dras ner på botten så fort hon inte har sina vänner med sig. Den där tjejen som kan ta åt sig lite för mycket av det negativa. Den där tjejen som låter andras kommentarer gnaga i huvudet och få henne att tvivla. Den där tjejen som har svårt att släppa taget och låta andra hjälpa. Jag är den där tjejen som ogillar konflikter. Den där tjejen som inte alls gillar förändringar och oroar sig för framtiden, även om jag också ser fram emot den. Den där tjejen som har alldeles för lätt för att bli sentimental och känslosam. Den där tjejen som ibland är lite för nojig. Den där tjejen som inte alltid säger precis som hon känner. Den där tjejen som inte vill vara till besvär. Men jag också är den där tjejen som vill att alla ska ha det bra och trivas tillsammans. Den där tjejen som kan stå på sig om vännerna finns där tillsammans med henne. Den där tjejen som kan skratta högt, gråta, prata, skrika, flamsa och vara sitt galna jag tillsammans med de hon gillar och litar på allra bäst.
När jag var mindre var jag den där lilla tjejen som inte vågade prata. Den där tjejen som satt tyst och inte tog plats. Den där tjejen som var liten och blyg. Och trots detta hade den lilla tjejen vänner som alltid fanns där ♥ Och som fortfarande inte har lämnat henne, utan har fortsatt att finnas där. Jag var, och är den där tjejen, vars vänner var de absolut bästa man kan tänka sig ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna