//www.hscripts.com --> ad>
2012-07-19 ? 00:12:00

Detta gör mig glad

♥ När man vaknar och känner på sig att dagen som väntar kommer att bli en riktigt bra dag
♥ Känslan man får när en låt som får hundratals minnen att krypa fram, spelas! Nooosaaaaa ♥
♥ När man får en fin komplimang av en vän
♥ När man inte har ett enda bekymmer, eller iallafall lyckas glömma dem för en stund.
♥ När man kan ringa eller vandra över till en vän bara för att, umgås spontant och ha kul en stund
♥ Gamla saker- den senaste tiden har jag börjat uppskatta äldre saker mer. Gärna ska de komma från någon jag tycker om ♥
♥ När man kan känna sig helt nöjd över någonting. 
♥ När man hittar en riktigt bra bok eller serie som man bara inte kan slita sig ifrån
♥ Sommarlov. Det hörs på bara namnet. Sommar, sol, värme, frihet, bad, glass, vänner + lov ♥
♥ När man tittar på gamla foton eller pratar om gamla minnen från när man var liten.
♥ Att spendera tiden med mormor&morfar och farmor&farfar. Tiden blir så oviktig och man njuter bara då ♥ Inga krav, ingen tid att passa eller något man måste göra.
♥ Att doppa tårna i vattnet
♥ Att vara barnslig ibland. Tänk vad många år som man måste vara vuxen, var barn medans du kan!
♥ När man har köpt någonting nytt som man bara älskar.
♥ När man minns att man har någonting gott hemma efter en lång dag, oslagbart.
♥ Vandra barfota
♥ Göra någonting konstigt och spontant, bara för att man kan och har lust med det för stunden!
♥ Att min yrsel sakta verkar börjar avta. (ta i trä!) Egentligen började den redan i början av Februari, svimningarna började i mars och nu är det Juli så det är verkligen på tiden.
♥ När man får en skrattattack och verkligen inte kan sluta skratta
♥ Gamla par, så himla sött att de har hittat någon och hållit ihop i massor av år ♥ Tänk vad mycket de måste ha gått igenom tillsammans. Åh så fint!
♥ Åka karuseller 
♥ Mina vänner, som också råkar vara världens bästa ♥
♥ Minnen. Utan fina minnen... jag vad skulle man göra då? Samma sak med drömmar. Och att leva just nu också. Åh.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna