//www.hscripts.com --> ad>
2012-07-29 ? 23:53:14

En doft av mums och annat som jag glatt fick med mig hem, i utbyte av pengar

Från våran lilla stockholmstripp fick jag bland annat med mig detta lilla lyx-paket, som jag själv ser det som.
Krämen luktar enligt mig ljuvligt, en riktig sommardoft ♥ Ångrar att jag inte köpte fler dock. Och shortsen, ja så mysiga så. 
 
Dessutom var jag på jakt efter de perfekta jeansshortsen. Det slutade med att jag skyndade att dra med mig ett par till kassan innan stängning, ett par som dock har blivit lite för stora. Men de duger gott och väl för mig.
 
Något annat som jag också i all hast ryckte med mig var dessa glajjor, mitt tredje par för i sommar. Som förhoppningsvis inte väntar samma öde som de andra två paren. Söndermosade med glasen utploppade och bågarna sönderböjda.
 
Sen blev det ett annat rea-fynd och massor av godsaks-köpande också. Och tröjan från monki, såklart.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna