//www.hscripts.com --> ad>
2012-07-31 ? 22:09:20

En sån där dag...

Idag fick bli en sådan dag. En riktig hemmadag, då regnet öste ner utanför fönstren.
 
Jag tog en riktigt lång sovmorgon. Tidigast vid två idag slog jag upp mina ögon.
 
Jag har varit i myskläder och haft slarvigt uppsatt hår.
 
Varit barnvakt till lillebror.
 
Vi dansade, skrattade och flamsade en massa.
Bakade en ny sats flap-jacks gjorde vi också. 
 
Fikat sommargotta i form av farfar-plockade jordgubbar och äpperjuice.
Och sen har det mest blivit massa mys i soffan, framför tvn. Jag är också så himla sugen att åka antingen till sundsvall eller en tur till stugan. Komma bort och vara med släkten lite vore så mysigt nu ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna