//www.hscripts.com --> ad>
2012-07-07 ? 23:46:22

I do what i love to do

Idag när jag kände att allt blev för mycket och tankarna för många tog jag mig en lång promenad ute i regnet. I skogen, på asfalt och i gräset bredvid vägen vandrade jag, min regnjacka och paraplyt som skyddade mig från regndropparna. En sak som jag också kom på var att det är så himla mycket roligare att skutta fram, istället för att gå. Det går fortare, man har roligare och det ser roligare ut, vilket jag just då bara tyckte var extra kul. Som ett glatt barn som skuttade fram på gatan, klockan 22 på kvällen, en lördag sådär. Och ljuset var nästan drömlikt på något underligt sätt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna