//www.hscripts.com --> ad>
2012-07-08 ? 00:34:14

Och dagarna, dom bara springer förbi

Det är svårt det här. Att få till bloggningen när det finns så mycket annat att roligt att göra, annat att spendera tiden med. Jag älskar känslan av att sommarlovet ser ut lite som ett fritt frågetecken, ett oskrivet blad med massor av plats för roligheter ♥ Några veckor har redan susat förbi och jag vill njuta av varendaste lilla ögonblick av det underbara som kallas sommarlov. 
Stanna uppe länge och sova länge vissa dagar, och lägga sig lite tidigare och sen njuta av morgonen då de flesta fortfarande sover, vara ute, äta glass och förhoppningsvis bada och sola lite också!
Jag älskar det här med sommarlov alltså ♥ Nu är storsjöcupen över för detta år men förhoppningsvis stannar solen även om våra utländska besökare har lämnat Östersund. Det är lite tråkigt att gatorna nu inte är proppfulla med bilar, skolorna fulla med spelare från olika länder, att staden som precis blivit lite mer fartfull återgår till sitt lugna lunk, och framför allt att allt bara försvinner så fort. 
Men det är sommar, så klaga ska jag inte göra!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna