//www.hscripts.com --> ad>
2012-07-02 ? 00:57:46

Young, wild and free!

Samtidigt som jag oroar mig över bristen på sommarjobb och pengar, att klassen nu splittrats och nya äventyr väntar efter sommarlovet, att jag inte kommer att hinna bli frisk och att sommarlovet kommer att ta slut alldeles för fort är jag så himla glad i sommar ♥ Små resor och annat roligt väntar, det är flera veckor av frihet, skoj och möjligheterna för äventyr är många! Om bara vädret kunde bli lite bättre, plånboken bli lite tjockare och jag bli lite friskare har jag nog en drömlik sommar framför mig!
Ska jag vara helt ärlig mår jag som bäst när jag är med mina vänner, skrattar och inte har tid att tänka och egentligen känna efter. Får jag tiden att vara ensam, känna och tänka inser jag kanske att allt inte är tipptopp, lite som att jag går sönder lite. Men samtidigt så mår jag så himla bra när jag väl mår bra, att jag inte vill ge mig själv tiden att tänka efter. Kanske borde jag, men det gör jag inte. Förhoppningsvis kan sommarlovet bota vad det nu är som inte är helt rätt. Men glad, det är jag verkligen ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna