//www.hscripts.com --> ad>
2012-06-10 ? 13:57:18

remeber to smile

Söndag. Sovmorgon. Tankarna flyger iväg till vad jag gjorde söndagen förra veckan. Jag hade redan ätit min dagliga frulle bestående av crossianter, chokladkräm och massa melonbitar, lagt mig tillrätta i en solstol, läst lite och tagit mig ett par dopp i poolen. Precis som varje dag. Jag älskar när man inte har koll på vilken dag det är, inte har några måsten och bara lever på! ♥
Imorgon och på tisdag ska jag till sjukhuset. I turkiet svimmade jag inte alls lika många gånger som jag vanligtvis gör hemma även om jag var yr hela tiden och behövde en hel dag sovandes i sängen för att orka. Men det känns som att det håller på att bli bättre! Så, nu har jag vågat säga det! Hoppas bara att det håller i sig och inte blir sämre!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna