//www.hscripts.com --> ad>
2012-06-24 ? 19:20:10

Det härliga har bara börjat ♥

Som ni kanske har märkt har jag lagt denna lilla blogg åt sidan den senaste veckan och istället spenderat min tid med att göra precis vad jag vill! Jag har tillsammans med finfina vänner spenderat flera kvällar ute i sommaren, firat och gråtit in att sommarlovet är här och att klassen nu har skiljts åt, skrattat massor och sedan spenderat midsommar tillsammans med några fina släktingar i Sundsvall ♥ 
 
I sommar har jag så himla mycket jag vill hinna med! Vara fri och glad, skratta och spendera dagar och kvällar tillsammans med de allra bästa! Resa lite och bara ha det sådär alldeles underbart härligt! 
Kanske var det meningen att jag inte skulle få ett sommarjobb i år, för kanske väljer jag hellre att sitta fattig, fri och glad så att jag kan få må bättre och bli utvilad än att ha en pressad sommar. Dock skulle väl lite kosing i plånkan inte skada men man kan inte få allt här i världen. 
Nu ska jag njuta av den, förhoppningsvis, bästa sommaren på länge 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna