//www.hscripts.com --> ad>
2012-06-14 ? 23:05:10

Glöm allt jag skrev om inspiration...

... allt jag vill nu är att krypa ihop till en boll under täcket och grina ♥ Jag varken, vill, kan eller klarar av att lämna min klass imorgon. Min älskade klass. Våran älskade klass! 
Där man kan vara sig själv, där man känner sig trygg och där man alltid har någon som finns där! 
Imorgon kommer att bli en underbar, glad, hemsk, fin och jobbig dag med förhoppningsvis både skratt och tårar ♥ 
Jag kan ärligt säga att jag är otroligt tacksam för allt! Tönt-Hanna är i farten nu, men vad tusan! Jag är älskar er för att ni är som ni är, för att ni efter flera månader orkar med min yrsel och för att jag vågar vara mig själv med er!
Jag känner så mycket men vet inte hur jag ska få ut det i text nu. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna