//www.hscripts.com --> ad>
2012-06-07 ? 22:30:37

Hur var din dag?

Under detta dygn har jag lyckats pricka in cirkus tre timmars sömn, färdats i buss, flygplan och bil, befunnit mig i flera olika länder (två har jag stått i, resten flygit över), duschat två gånger, shoppat på taxfree men tvivlar att det är speciellt billigt- Jag har för tusan köpt godis för 55 kronor och nu är det bara tre kvar! What is up with that?!
Jag har också rejsat till skolan för ett efterlängtat återseende med min bästa klass, njutit av östersunds friska luft och gröna gräs ♥ Ätit lite chips, försökt uppdatera mig i allt jag har missat i verkliga världen och bloggvärlden, varit och shoppat loss i stan med Emmie, blivit övertrött och gapskrattat, städat mitt rum och spelat brännboll tillsammans med vänner. Lägg på huvudvärk och en enorm trötthet på det och där har ni min dag. Slå den om ni kan!
Sovit på flygplats- check!
Taxfree-shoppingen! Kan man inte välja en köper man många små- gäller både godis och parfym!
Det här är världens bästa gräs, faktiskt!
Delar av shoppingen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna