//www.hscripts.com --> ad>
2012-06-14 ? 20:41:00

INSPIRATION

 
 
 
 
 
Åh nu känner jag mig sådär sugen på massor av inspiration! Inredning, kläder, frisyrer, resor och drömmar! Allt!
Jag har precis plockat undan lite på mitt rum, som oftast känns som ett lortigt hål, och faktiskt så trivs jag i det nu.
Jag blandar tidningar med bloggar om inredning och mode, ska försöka göra klart min vision board med fina inspirerande bilder, texter om saker jag vill göra innan jag dör, vart jag vill resa och saker som gör mig glad! Sen ska jag ocksåskriva en lista på vad jag vill göra i framtiden, vilka personer som jag ser upp till och som inspirerar mig ♥ Åh nu kliar det nästan i fingrarna, ibland får man små energikickar och vill göra tusen saker på samma gång!
Så känns det nu, fast samtidigt kan jag lika gärna vänta med det en stund. Jag har ju ett helt sommarlov framför mig, och det ska bli bäst! Men det känns skönt att ha små saker att se fram emot, eftersom att allt just nu känns trist och tråkigt att lämna allt ♥

Om

Min profilbild

Hanna