//www.hscripts.com --> ad>
2012-06-11 ? 21:07:19

It takes both rain and sunshine to make a rainbow

Plus: Jag hoppar i mina mysbyxor från turkiet och kastar mig i soffan för flera timmar av tv-serie maraton- vardagsmys! Sommarlovet närmar sig med stormsteg, jag mår mycket bättre än vad jag har gjort på en lång tid och jag är hemma i sverige tillsammans med mina goa vänner ♥

Minus: Tillsammans i vardagsmyset har jag en hjärtmätar-maskin som skaver och tjorvar på magen, och denna ska jag sova med inatt- tjoho! Jag är otroligt sötsugen, har ångest över att tiden på storsjöskolan snart är förbi och vill inte skiljas från alla vänner ♥ På köpet av dagens promenad har jag fått stora, blödiga skavsår och vi har inga plåster hemma.
Ett stycke hjärtmätare med tillhörande hundra miljarder sladdar och mysiga byxor!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna