//www.hscripts.com --> ad>
2012-06-25 ? 14:35:00

Må bra- tips!

 
♥ Gör precis vad du känner för! Ibland har man lust att bara vara för sig själv, lata sig och bara vara sitt eget sällskap en stund och då är det helt okej. Och ibland vill man bara omge sig av vänner som man mår bra av, ha kul och låta sig roas av fina vänners sällskap! Båda funkar och det beror helt på vilket humör man är på!
♥ Ät glass, choklad, godis och annat gott! Funkar alltid i små mängder!
♥ Ta en promenad- själv med sina egna tankar och låt dig njuta av omgivningen eller tillsammans med en vän, babblandes och skrattandes en stund.
♥ Låt dig inspireras! Jag tycker att det är mysigt att krypa ihop med lite fika, en tidning och läsa olika bloggar som inspirerar, googla runt på internet och låta mig slukas upp av fina bilder, drömmar, texter och andras historier!
♥ DRÖM! Gör en vision-board med allt som gör dig glad, som får dig att må bra och som bara innehåller roliga, spännande och drömmande saker! Att drömma är gratis men kan ge så himla mycket!
♥ Fokusera på dig själv! Ibland när man under en lång tid har försökt att vara alla till lags och sett till att alla andra mår bra kan det ofta vara skönt att man tänker lite på sig själv också! För att kunna vara en bra vän och kunna se till att andra mår bra måste man må bra själv också! Unna dig några timmar och se till att göra saker för dig själv!
♥ Fokusera på andra! Ibland kan man hamna i ett tråkigt mörker när allt bara känns fel och jobbigt och hur man än gör så sitter man fast där. Då kanske det kan vara skönt att fokusera på någon annan istället! Lyssna på en vän, vad som händer i hennes liv, eller läs en bok eller se en film som gör att du släpper dina egna bekymmer för en stund!
♥ Baka, pyssla och var kreativ! Det är alltid kul!
♥ Träna! Nu är det ju knappast så att jag är ett ordentligt träningsfreak som älskar att röra på mig, men att springa och rensa tankarna hjälper nog alla, till och med mig!
♥ Omge dig av människor och saker som får dig att må bra ♥ Skratta massor, var lite galen och ha kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna