//www.hscripts.com --> ad>
2012-06-10 ? 22:56:05

Only in darkness can you see the stars

Jaha, då lider denna söndag mot sitt slut. Dock väntar ingen vanlig vecka med måsten, utan en lugn och rolig sista vecka på storsjöskolan börjar. Detta laddar jag inför tillsammans med en skål glass och hallon just nu ♥
Tidigare idag har jag bara skruttat runt i pyjamas och börjat göra ett litet collage med fina bilder och citat som jag vill klistra ihop och rama in som kan peppa och ha som en "vision board". Saker som jag vill göra, som jag drömmer om, som jag gillar och lite fina bilder som gör mig glad! Nu ska det bli bättre tider! Ångest, stress och svimattacker ska jag lämna bakom mig och faktiskt njuta mera!
Sen har jag även hunnit med en sen promenad med Emmie, vilket jag också har saknat! Jag måste ju träna hjärtat lite innan jag ska gå runt med en hjärtmätare i ett dygn, imorgon!
Nej, det här går inte. Klockan börjar bli mycket och glasskålen väntar på mig. Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna