//www.hscripts.com --> ad>
2012-06-24 ? 19:49:36

Saker jag drömmer om i sommar

 ♥ Äta så mycket bär jag bara orkar
 ♥ Skratta tills det känns som att magen ska gå av mitt i tu
 ♥ Hoppa på ett tåg och åka på en spontan resa med en vän
 ♥ Hitta den absoluta favoritglassen
 ♥ Trä smultron på strå
 ♥ Gå långa promenader- barfota!
 ♥ Bli kvitt min yrsel
 ♥ Sitta ute en hel natt tillsammans med vänner och bara prata, skratta och göra vad som faller oss in
 ♥ Bada och putta i minst en utav mina vänner i vattnet!
 ♥ Vara spontan, galen och glad!
 ♥ Gå på yran och ha det bäst!
 ♥ Leva för stunden och inte efter scheman och måsten!
 ♥ Grilla, äta och mysa i solen
 ♥ Tjäna lite pengar
 ♥ Strunta i myggorna och vara ute hela natten!
 ♥ Vara vaken på kvällen och soooova länge på morgonen
 ♥ Plocka största blombuketten
 ♥ Måla mina tånaglar i massa somriga färger!
 ♥ Ta med mig en vän och shoppa loss!
 ♥ Blåsa såpbubblor, lära mig att hjula, besöka Jamtli och vara härligt barnslig!
 ♥ Packa ihop godsaker, en filt och ett gäng vänner och sätta oss på första bästa gräsplätt
 ♥ Spendera tid med mormor&morfar&farmor&farfar
 ♥ Gå promenader i skogen, i stugan och ta ett dopp i älven
 ♥ Minnas alla somriga minnen sedan jag var mindre och försöka återuppleva dem!
 ♥ Vara helt galen och strunta i vad andra tycker!
 ♥ Dansa i regnet!
 ♥ Vandra barfota på minst en strand
 ♥ Ligga i gräset och titta på molnen i timmar
 ♥ Äta världens största mjukglass!
 ♥ Drömma om framtida somrar med vänner, roadtrips och roliga äventyr  



 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna