//www.hscripts.com --> ad>
2012-06-14 ? 18:55:18

Tungt, trist och tråkigt

Nu är vi verkligen inne på sluttampen. Imorgon går jag, tillsammans med resten av niorna på storsjöskolan ut och efter sommarlovet väntar nya äventyr. Det känns fortfarande overkligt, men samtidigt väldigt sorgligt och ledsamt att lämna skolans trygga famn, alla lärare och såklart världens tokigaste, bästa, finaste klass ♥ Jag vet inte om jag känner mig redo att lämna allt ännu, jag är nog inte helt redo trots allt. Imorgon kommer jag troligtvis gå runt med tårar i ögonen hela dagen ♥
Varför ska man växa upp och varför ska allt förändras för? Ena sekunden längtar jag efter allt som framtiden har att erbjuda (om det nu inte visar sig att jag har en hjärntumör dvs, har fått för mig det nu) och andra sekunden vill jag bara stanna tiden och vara liten igen.
Åh, att lämna allt kommer inte alls att vara lätt kan jag säga ♥ Alla minnen, allt som har hänt under dessa fyra år, det är så mycket som jag inte vill lämna för att sedan glömma bort!
Igår var det avskedsmiddag för alla nior. Vi blev serverade middag, fick lyssna när lärarna sjöng för oss och slutligen lite skojigheter innan kvällen tog slut, för mig runt tolv inatt. Idag hade hela skolan brännboll, och det var som att även vädergudarna tyckte att det var sorligt då det bjöds på kyla och regn. Men bästa 9b var ändå riktigt duktiga och vann de tre första matcherna- fint jobbat alla!
Åh, 9b ♥ Jag älskar min fina, fina klass!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna