//www.hscripts.com --> ad>
2012-06-09 ? 00:39:12

Det är precis det här jag har saknat ju!

Dagen slutade som allt annat än trist och grå, vilket den kändes som tidigare idag.
Emmie och jag gjorde ett tappert försök att dra igång lite kuligheter, cyklade och handlade massa godsaker och satte oss tillsammans med Malin på en filt i gräset medans solen fortfarande sken en liten stund samtidigt som vi mumsade i oss delikata godsaker. Glada vänner kom förbi och det slutade med en härlig kväll tillsammans med flera av dom jag gillar mest ♥
Om jag ska ta bort någon bild får ni säga till! Och jag är otroligt trött just nu så det fick bli en liten blandad bildbomb. Jag hittade massor av skojiga bilder men nu orkar jag inte mer. Kameran vandrade runt lite så fotograferna kan jag inte avgöra. Gonatt nu!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna