//www.hscripts.com --> ad>
2012-03-28 ? 22:24:43

Åäåuhh!

Nu sitter jag här och grinar... Nu är jag bara ledsen, trött och grinig, och såhär har det hållit på sedan jag råkade byta kanal till en stackars gubbe som stod och grät vid sin döda frus grav och sa åt henne att vila i frid samtidigt som han klappade bokstäverna med hennes namn försiktigt!
Dumma allt nu! Vill sova men kan inte för blundar jag tänker jag att jag ramlar, är jag vaken tänker jag på allt som jag inte alls borde tänka på och sitter jag här och skriver tänker jag att jag lika gärna borde träna min engelskaredovisning en sista gång! Imorgon får ni vara beredda för att det kanske kan bli en halvt dramatisk redovisning med en Hanna liggandes på golvet halvt borta... Blä!
Nu orkar jag knappt tänka att "imorgon blir det bättre, nu ska det bli bra!" för det händer ju ingenting alls! Nä nu ska jag sluta skriva innan jag börjar grina åt vad jag nyss skrev! Puss och gonatt

Ingen Happy-Hanna här inte!
Men jag har det bra, jag är för det mesta glad och mår bra, så jag ska inte klaga för mycket, det finns värre saker!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna