//www.hscripts.com --> ad>
2012-03-15 ? 19:07:17

Att må bra är det bästa ♥

Heeeej!
Jag har inte hunnit blogga så mycket, och bättre blir det inte nu när jag åker iväg imorgon.
Men jag säger hej nu iallafall! Har precis suttit en stund med engelskan men nu känner jag att det räcker, det räcker med allt skoljobb nu!
Jag stressar och har mig, och det är faktiskt inte förrän nu som jag har märkt att jag faktiskt gör det och att jag mår dåligt av det! Nu säger, enligt läkaren, kroppen ifrån...
Igår fick jag höra att "jag är viktigare än allt annat, det är viktigare att jag mår bra än att jag är bäst på olika saker, för hur bra betyg jag än har, eller hur bra det än går för mig så spelar det absolut ingen roll om jag mår jättedåligt, vad hjälper det mig då?!" och det är så himla sant, även om det bara låter "blablablba..."
Nu har jag mått dåligt ett bra tag, och orkar inte stressa mer, dels för att det är då jag blir yr, och dels för att stress är aldrig bra!
Ni ser ju, jag får liksom hoppa runt bland skolsköterskan, kuratorn,några läkare, kiropraktiker, och nu också optiker och sjukgymnast... Usch vad hemskt det låter, men såå himla farligt är det väl inte, men bättre kan det bli!
Gladare och lugnare ska jag bli, det ska bli bättre och det känns som att det kommer blir bättre!
Det är viktigast att må bra, eller hur?
I helgen blir det förhoppningsvis kul också!
Ser ni, nu har jag lyckats klämma in ett allvarligt inlägg mitt uppe i allt flams! Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna