//www.hscripts.com --> ad>
2012-03-14 ? 18:14:40

Babbel

Hejsan fina!
Nu är jag hemma från kiroblablabla-saken, det gick väl bra där, men herrejösses vad jag ränner runt på olika ställen. Nu ska jag till optikern också! Aja, bättre det så att jag mår bättre än att må dåligt!
Nu sitter jag och laddar, dvs äter kötbullar och ska snart iväg på zumbaaaaa! Får se hur det går, eftersom att jag fortfarande känner mig yr då och då, och så kunde man må dåligt efter kiroblablaba-saken... Men jag kämpar på, tuff som jag är! ;)
Sedan väntar en lugn tv-kväll, och just det! Vet inte hur vi kom in på det, men nationella proven är BARA till för att lärarna ska kunna veta hur de lär ut, för att kunna förbättra om det skulle ge dåliga resultat, och resultaten på nationella proven får inte alls påverka en elevs betyg! Så om någon skulle sänka sitt betyg pga detta får man klaga! Tänk om vi fick veta det innan dessa prov, så skulle man slippa stressen! Det här sa iallafall hon jag träffade idag, och det har ju inte alls lärarna informerat oss om!
Aja, nu blev det ett slatvigt inlägg här, men bättre än inget ju! Nu ska jag byta om, puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna