//www.hscripts.com --> ad>
2012-03-13 ? 19:15:27

Because I´m worth it!

Vilken dag!
Först försov jag mig och fick springa till skolan, sedan blev jag yr och fick typ panik på mattelektionen så jag fick spendera några timmar hos sjuksköterskan (btw, hon borde skriva upp en nota till mig för all frukt och dextro jag äter där...) innan jag åkte till Hälsocentralen för läkarbesök... Alltså nu hoppas jag att jag får bort det här, speciellt yrseln för det är läskigt! Och så var jag helt spänd och skakade, och kunde verkligen inte slappna av, usch!
Nu mår jag iallfall mycket bättre, har pluggat lite nedrans kemi inför nationella provet imorgon, och nu är jag väl förtjänt av detta!
Nybäddat, rena tofflor och pyjamas, kakor, mjölk och doftljus! MYYYYS!
Tusan nu spillde jag mjök på mitt nya lakan!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna