//www.hscripts.com --> ad>
2012-03-08 ? 09:28:05

Bye bye long hair!

Godmorgon!
Näe jag är inte dum som är vaken såhär tidigt, jag ska iväg till tandläkaren och förhoppningsvis få lite finare tänder inom en viss framtid, sedan bär det av till hårsalongen för en rejäl klippning! Hjälp! Jag älskar långt fint hår, det är så fint! Men mitt egna stannar liksom på mitten och blir nästan tråkigt, så nu blir det kortare med ljusare i topparna!
Åh jag kommer ångra mig, men det är inte hela världen!
Gårdagen spenderades iallafall först tillsammans med Johanna då vi gjorde egna Ben&Jerry´s, åkte sen på zumban och tittade på och sedan var det filmkväll med vänner! Idag är jag rätt upptagen (haha) för vi åker till älskade Sundsvall senare, så nu måste jag rejsa! Oj jag måste till bussen snart! Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna