//www.hscripts.com --> ad>
2012-03-25 ? 21:55:24

DOOL

Ni vet förhoppningsvis att jag älskar Vänner, men våra bästa år är en annan (rätt dålig) serie som jag har följt exakt hela mitt liv, och fortfarande följer! Mamma började kolla när jag föddes och har kollat varje dag sedan dess, och även jag! Älskade, dåliga, spännande, konstiga, underbara serie!
Dock ligger sverige efter typ fem år, men jag brukar kolla på youtube då och då för att se vad som kommer hända, vilket jag har gjort hela dagen idag. Så nu vet jag vad som händer här om fem år, haha!
Nya personer är med, och massa nya par eftersom att gifter och skiljer sig titt som tätt, ja alla förutom Bo & Hope då som nästan alltid är tillsammans, och när de inte är tillsammans sörjer jag, haha! Dom är dom bästa!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna