//www.hscripts.com --> ad>
2012-03-25 ? 15:45:51

En söndag i mars

Jag har sovit i timmar. Jag har nördat våra bästa år som inte kommer att visas här förrän om flera år, på youtube. Jag har rensat mina byråer och min garderob. Jag har ätit en god frukost. Jag har målat tånaglarna i en ful färg. Jag har tänt mina doftljus. Jag har precis lagt mig ner för att kolla på ännu fler avsnitt av älskade våra bästa år, days, dool, kalla det vad du vill! Fönstret är öppet och svalkar lite, men mysigt har jag det ändå, trots söndag och allt!
Jag tror tametusan att jag ska inhandla lite sura godisar också, ska man lata sig så ska man!
En mindre glamorös bild på mig, ovårdad, ofixad och så!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna