//www.hscripts.com --> ad>
2012-03-26 ? 18:12:37

Åh!
Idag har varit en riktigt konstig dag! Riktigt konstig!
Först stod NO på planeringen, men jag hamnade istället inne i ett rum vid skolsköterskan för att vila bort min yrsel... Sen blev allt bra, vi hade bad på idrotten och sen skyndade vi oss tillbaka för att hinna med nästa lektion. Och då blev jag åter igen yr och ramlade i golvet, med panik! Man vet liksom halvt vad som händer, men kan inte göra något åt det, och sen får man bara en hemsk ångest och panik!
Fy, det är så jävla hemskt! Ursäkta, men det är det verkligen! Sen vilade jag länge innan jag orkade till nästa lektion, och då var jag både trött, pigg, stressad, lugn, glad och ledsen och skakade, vilket gjorde att jag fick ett hysteriskt skrattanfall mitt uppe i allt! Jo, nämnde jag att dagen var konstig?
Sen gick jag till ica och handlade upp halva affärens godsaker! Imorgon är det ju Åre-dags för oss, men vädret är ju sisådär så nu har jag laddat upp med gottis!
Idag ska jag bara ta det lugnt, så var inte förvånade om ni inte hör något mer från mig!
Puss och kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna