//www.hscripts.com --> ad>
2012-03-04 ? 22:45:35

Fina♥

Eftersom att jag inte blev sådär supernöjd med jeansshortsen så vill jag supergärna hitta ett bra tyg, någon gammal duk eller var som helst, och göra något liknande som dessa!
Jag såg dem hos annawii.blogg.se, och lånade även bilden därifrån! Visst är dom superfina? Dock kostar dom massor, men jag gillar ju att pyssla då och då, så om jag hittar tyg och lyckas få till jeansshortsen lite slitna skulle det vara kul att göra egna!
Ja, det blir en del ytliga inlägg här nu, dels för att jag är sjuk och mest bara ligger framför datorn och har tråkigt, och dels för att jag ändå inte vill skriva för "privat", hehe, här, så det blir mest sånt här och lite annat kul!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna