//www.hscripts.com --> ad>
2012-03-18 ? 19:29:10

Hälsoresan

Nu är jag hemma!
Helgen har varit supermysig, rolig och aaaaaaah vad skönt att ta det lugnt!
Eller lugnt och lugnt, vi tränade ju massor, och jag fick en mindre hjältattack när en läskig gubbe satt och stirrade och smygfotade mig och Emmie under middagen, men helgen var riktigt, himla kul ändå!
Vi badade, bubblade, bastade, fick aromamassage, zumbade, gick på yoga, tränade något annat pass, åt god mat, skämde ut oss och skrattade
Jag kan säga att jag verkligen behövde en sådan helg, och jag var nästan inge yr alls! Förutom några få korta gånger, och en gång på yogan.
Även om jag hade kunnat stanna längre känns det lite bättre med allt!
Jag tror att jag undviker detaljer men jag kan ju skriva en del saker som hände, gissa vem som gjorde vad! Eller gör inte det...
Någon snubblade i bubbelpoolen och dök rakt ner och gjorde en kullerbytta under vattnet
Någon smygfotade och stirrade på en stackars servitör, och han märkte det, haha!
Någon var känd!
Någon åt upp två efterrätter
Några hade väldigt roliga funderingar och diskussioner... haha
Någon fick höra att hon var jätteduktig på zumba av läraren! (vi kan lätt stryka bort mig här, bara så att ni vet!)
Äh vi slutar här! Här är några bilder, det var inte så många som var normala så dessa är dom enda dugliga!
Puss!
Kommentarer
klara

Jag vill gissa!

Lena snubblade i bubbelpoolen :P

Emmie smygfotade servitören

öhh, vem var känd?

du åt upp två efterrätter

ni alla hade roliga funderingar

du elr emmie fick höra att ni var duktiga på zumba men eftersom det inte var du var det väl emmie då :P



2012-03-18 @ 23:09:49
Anonym

Hej snygging!

Kan inte du lägga upp en video när du sjunger för din lillebror? Skulle vara såååå gulligt, kram!

2012-03-20 @ 08:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna