//www.hscripts.com --> ad>
2012-03-27 ? 22:59:44

don´t let today's disappointment cast a shadow on tomorrow´s dreams

Idag var planerna skola- labb i no till nationella provet, lektion i svenska då en text skulle vara färdig och någonstans i mellan tvinga min mattelärare att lära mig vad det egentligen är vi har prov på imorgon.
Men sen ramlade jag ihop, igeeeeen, hemma hos Johanna så då ändrade jag planerna och fick istället skjuts hem och här är jag nu! Har halvsovit i soffan, kollat på tv och nu ska jag hämta ett glas oboy!
Nu mår jag bättre igen, men jag klarar verkligen inte av att vara nervös eller stressad längre... Jag tror faktiskt att jag ska gå till skolan för svenskalektionen om en stund.
Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna