//www.hscripts.com --> ad>
2012-03-27 ? 19:56:09

If you can dream it, you can do it ♥

Åre idag då! Vädret var väl ingenting att hurra för, slask, regn, en halv sekunds sol, hemska vindar, hagel och mindre snöstorm uppe på toppen var vad Åre hade att erbjuda oss idag! Men jag hade rätt kul ändå, men vädret kunde såklart ha varit bättre!
Nu har jag duschat och fixat mig för mys, dvs ansiktsmask, insmörjd, i pyjamas och börjat blivit trött! Har också skrivit på min svenskatext och måste kolla igenom matten, men alltså jag tror inte att jag kommer att må bättre om jag fortsätter i gamla spår, så speciellt många timmars plugg kommer det inte bli för mig den närmsta tiden!
Puss från mig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna