//www.hscripts.com --> ad>
2012-03-06 ? 13:50:15

Inte så mycket har hänt...

Hej fina!
Gårdagen var rätt tråkig och jag mådde inte sådär superbra så jag vilade och tog det bara lugnt, förutom bakning med lillebror och mys på kvällen. Idag missade jag nyss min tid för avslappning, bra där Hanna!
Och har bara tagit en lååång sovmorgon, pratat i telefonen, försökt få lite engelskajobb klart och ätit en bit bulle...
Det känns som att mitt lov hittills har varit rätt händeleslös, men jag antar att det får vara så nu när jag är sjuk...
Nu ska jag göra något så spännande som att äta frukost och kolla på lite tv, hoppas att det händer något kul senare idag, herregud jag hade så tråkigt igår att jag har hamnat i minneskoma och minns inte ens vad jag gjorde!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna